styczeń12

Dwutygodniowa dieta biurowa

dodano: 12 stycznia 2010 przez alusia69xd


 Dwutygodniowa dieta biurowa 3-4 kg w ciągu 2 tygodni  Ta dieta została stworzona z myślą o kobietach pracujących. Jej podstawą są sałatki przygotowywane wieczorem, a zjadane następnego dnia po południu. Dania są niskokaloryczne i smaczne. Być może niektóre z nich wejdą na stałe do twojego menu, aby jednak tak się stało, wypróbuj wszystkie, a przy okazji zgubisz kilka kilogramów.  Zasady diety: Jada się 5 posiłków dziennie, najlepiej o stałych porach. Jadłospis nie jest niezmienny, możesz dowolnie układać zestawy na każdy dzień (z podanych propozycji), na przykład śniadanie z pierwszego dnia diety, drugie śniadanie - z drugiego, obiad - z szóstego, a kolacja z czwartego. 15 minut przed każdym posiłkiem wypij szklankę niegazowanej wody mineralnej. Jeżeli chcesz osiągnąć swój cel i schudnąć, dietę stosuj przez 2 tygodnie. Możesz ją powtórzyć, ale dopiero po dwutygodniowej przerwie.  dzień pierwszy ŚNIADANIE: - 150 g chudego serka wiejskiego,  - kromka chleba razowego i kilka plasterków świeżego ogórka,  - herbata owocowa  DRUGIE ŚNIADANIE: - 2 kromki pumpernikla posmarowanego masłem,  - 1/2 świeżego ogórka,  - 1/2 pomidora  OBIAD: sałatka z ziemniaków: 3 niewielkie ziemniaki ugotuj w łupinach, ostudź, obierz i pokrój w plasterki, dodaj do nich posiekaną cebulę, 2 pokrojone w kostkę ogórki kiszone i 1 łyżeczkę suszonej bazylii oraz kilka kropli oliwy z oliwek  PODWIECZOREK: - 2 owoce kiwi  KOLACJA: 1 grillowane udko z kurczaka oraz sałatka z pomarańczy (główkę sałaty porwij na kawałki, 1 pomarańczę podziel na cząstki, dodaj do nich 2 łyżki jogurtu naturalnego i wymieszaj)  dzień drugi ŚNIADANIE: - herbata owocowa,  - 2 kromki chrupkiego pieczywa posmarowane masłem,  - 1 plasterek żółtego sera,  - 4 liście sałaty  DRUGIE ŚNIADANIE: 1 jogurt naturalny z bananem - do kubeczka jogurtu dodaj plasterki banana  OBIAD: sałatka z tuńczyka - 1 puszkę tuńczyka w sosie własnym wymieszaj z 1 startą marchwią, 2 łyżkami kukurydzy z puszki, posiekanym szczypiorkiem, 2 łyżkami niskokalorycznego majonezu i 1/2 łyżeczki kurkumy  PODWIECZOREK: - 1 jabłko  KOLACJA: - 150 g ryby pieczonej w folii z 1 łyżeczką masła,  - surówka z 2 filiżanek pokrojonej w paseczki kapusty pekińskiej połączonej z 2 łyżkami jogurtu naturalnego  dzień trzeci ŚNIADANIE: - 1 szklanka soku pomarańczowego,  - 1 jajo na twardo,  - 1 kromka chleba tostowego z 1 plasterkiem szynki drobiowej  DRUGIE ŚNIADANIE: - 1 kubeczek chudego serka wiejskiego,  - kilka rzodkiewek,  - 1 kromka chleba razowego posmarowanego cienko masłem  OBIAD: sałatka z szynką drobiową - do 100 g szynki drobiowej pokrojonej w kostkę dodaj pokrojoną 1/2 czerwonej papryki, posiekaną 1/2 cebuli, szczypiorek oraz 1/2 puszki zielonego groszku  PODWIECZOREK: - 1 kubek jogurtu naturalnego  KOLACJA: 2 ugotowane ziemniaki z dipem szczypiorkowym (1 kubek jogurtu naturalnego zmieszaj z posiekanym szczypiorkiem i natką pietruszki - 1/2 pęczka obydwu)  dzień czwarty ŚNIADANIE: - 1 szklanka soku z marchwi,  - 1 kubek jogurtu naturalnego z 3 łyżki muesli  DRUGIE ŚNIADANIE: - 1 pomidor,  - 1 jajo na miękko,  - 1 szklanka soku owocowego  OBIAD: sałatka z kurczaka - 100 g gotowanego lub pieczonego kurczaka (bez skórki) pokrój w kostkę, dodaj do niego 2 łyżki kukurydzy z puszki, 1/2 pokrojonego w kostkę świeżego ogórka i 2 łyżki jogurtu naturalnego  PODWIECZOREK: - 2 mandarynki  KOLACJA: surówka z selera - 1/2 selera ugotuj i pokrój w paski, dodaj do niego 1 łyżkę rodzynek i 2 łyżki jogurtu naturalnego wymieszanego z 1 łyżką majonezu, 1 wafel ryżowy posmarowany cienko masłem dzień piąty ŚNIADANIE: - 1 trójkącik sera topionego,  - 1 plasterek wędliny drobiowej,  - kawałek czerwonej papryki,  - kawa z odtłuszczonym mlekiem  DRUGIE ŚNIADANIE: - 2 kawałki pieczywa chrupkiego posmarowane masłem,  - 1 pomidor,  - 1 szklanka soku owocowego i 2 plasterki szynki drobiowej  OBIAD: sałatka z ryżem - 6 łyżek ryżu ugotuj na sypko, dodaj do niego 3 pokrojone plasterki ananasa, 1 szklankę jogurtu naturalnego, dopraw przyprawą do sałatek i wymieszaj  PODWIECZOREK: - 1 banan lub 2 owoce kiwi  KOLACJA: - 100 g grillowanej piersi z kurczaka,  - 1 pomidor,  - 1 kromka pieczywa razowego 


photo
jabłka: Dieta Zdjęcie pochodzi z notki Dwutygodniowa dieta biurowa


Dodaj do:


Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Nie ma jeszcze komentarzy - wyraź swoją opinię jako pierwszy